Продавець Интернет-магазин "Есть улов" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
130 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Интернет-магазин "Есть улов"
+380 (99) 408-21-95
+380 (98) 778-12-54
Кінжал масонський, символ багатства та могутності, фото 2
Кінжал масонський, символ багатства та могутності, фото 2

Кінжал масонський, символ багатства та могутності

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Загальна висота, мм: 440 Матеріал леза: 420 Твердість сталі: 20 HRC На шляху до твердження масонського Едему землі стоять організація, нація й монархічні держави. Ці історичні установки заважають поєднати всіцію в один союз, а звідси неминучість боротьби з ними. До руйнування церкви,цію монархії масонство підходило поступово, обережними кроками, готуючи товариство до сміливіших заходів і дій. Але боротьба проти церкви та духів тривала ніколи, навіть в епоху будівельних корекцій. "Братство всюди поставало проти зіпсованостічасників і в багатьох випадках витрачалося і з лататтям 2001. Так, у церкви Святого Зебальда в Нюрнбергі зображені ченці та монахиня в непристойній позі. У Страсбурзі, у верхній галереї, проти кафедри зображені свиня і собак, що як символ сплячої лисиці: за свинячою шлацу, а попереду жердина ведмідь із хрестом і вовк із свічок, що горить, осіл був під часневадь і слугував core. У Брандербурзькій церкви лисиця в одязі священниківтрує череди гусей. У другій готичній церкви іронічно представлена композиція Святого 84. У Бернському соборі зображеннілосніжного Суда поміщений і "тато тощо". < 21 Створальні ложі завжди були надійним притулком для людей, щовільно мислать ірошать церковним кардіологом. Будівельні корпорації давали притулок усімпікатам, схильним до катотизму, а саме: катарцям, альбігайцями, вальденців тощо. В кодексі масонських утом і традицій, так званої "Нової Книжкової конституцій", складеної в 1721 Парфіріанським ментаментом і доктором,регулем, в 1-му параграфі каже: "У старі часи масони несвоювали в країні її місцевої релігії, і хай що вона буде, але зараз людина вільно вибирає собі віру, і тільки організація дійсно обов'язкова для всіх: це те, що є, всіх людей, яка об'єднує організація, полягає в обов'язках кожного з нас бути добрим і вірним обов'язку, бути людиною честі тасолю, яким би ім'ям не було наше визнання і культи не відрізняли нас від інших людей. Вірність цим принципам перетворити масонство на будь-який центр допоможе йому зв'язати зв'язки дружби людей, що залишилися один одному чужими. Всі майже без винятку філософи двох останніх століть, з таємниць внутрішньої масонства, з невимовнимлоттю іненавитратністю писали протиської релігії. Ці писання "великих" філософів, як 594, Вольтер, Дидро та інших, розповсюджували в суспільстві рядові масони. "Упродовж двох століть, - пише Нос, - у всіх пунктах земної кулі члени лож перебували на чолі борців за урочистість ідей молодої свободи, релігійної толерантності, угоди міжvery; неодноразово самі ложі втягувалися в боротьбу; нарешті, і по своїм основним принципам, масонство є противник помилки, зловживання, забобонів ". < 22 В початку боротьби з культом віялася обережно. Про свободу душі масониментували тільки своєму колу, готуючи майбутніх борців проти релігії та церкви. "Для проведення своїх ідей способом друку, - пише Соколівська, - вони вибирали чужі думки, чужі статті, які цілком відповідають їхнім поглядам і повторюючи їх, ховаючись за інших авторів, сприяли масонській пропаганді". Щоб мати найкращий успіх, масони підтримують різні секти та вільнодумців у сфері релігійної. Під різновидом широкої толерантності вносилися заздрості та розколи вркуване. Престиляція на заході та протестування тісно пов'язані з масонством і мають своє коріння свого походження на масонстві. Словом, історія масонства — це історія боротьби з цивілізаціям і цивілізаціям, переважно молодою, словом і дією. Ця боротьба під час перетворилася на певне відхилення релігії та церкви. У боротьбі проти церкви масонство бачить свою головну заслугу перед людством, тому що руйнуючи "пересуддя", вона в такий спосіб готує ґрунт кращого майбутнього. "Оно (масонство) понад який заклад надав змогу посиленню значення громадської думки таила їй місію контролю. Він працював на користь визнання прав цивільної влади, вінгалував толерантність у питаннях та Gorder на світовому характері держави. Воно послідовно вело боротьбу видалення з усіх судових і юридичних проявів політичного елемента, цього прямого спадкоємця магічного елемента, що переважав у першобутніх спільнотах ". < 23-часова масонство залишилося вірним тим принципам, які були очолені "Вілизавкою революції 1789 рр. Основні лінії його програми залишилися незмінними - це з цивілізаціям і цивілізаціям, Mondery, сім'єю та національним державам і перезвіщення суспільства до масонської принципів. "Облучність, - пише Гірам, - діліться на два табору, дві церкви, дві групи. Одна, більш велика, домінантна в минулому, домінантна і зараз, складається з "вернувальних людей", інша, менш велика, складається з "раціонаалістів". Перші сліпо вірять, другі всі критикують розуму. Перші виказуються за одноличну владу, за олігархію, за авторитарний початок у політиці та соціальній економії, другі за демократичну та ліберальну формулу в політичній галузі, за прогрес у сфері соціальної економії. Вся історія цивілізованих європейських народів проникла цією "боребою"; їй світ зобов'язаний ідейним прогресом ". Звідси масонська лідер робить сміливий висновок: "Масонство, далеко містицизму, заперечує авторитарний початок; глибоко раціоналістичне не є тільки певна громадська асоціація. Масонство є протицерква, протикатолицизм, Церкваєрів, стереотипів, Церква вільної думки ". І Гірам завершує заявам, цілком паралізуючим принципіальні твердження світу, Result і толерантності: Ідея відділення церкви від держави та перетворення церкви на приватний союз, який є центральним дном програми ліберальних і соціалістичних партій, вийшов із масонських ложів. Відкидаючи Бога, 56-юдею, 56-юдею і 56-ювійськутримання, масонство створює нову культу гуманітаризму, роблячи заміну Бога людству. "Ми більше не можемо визнати Бога як мету життя, ми створили ідеал, яким не Бог, а людство". < 25"Так неоціненне благо, яке людство завоювало і ми маємо насамперед оберігати, це ідея, що немає священної істини..., що кожна істина, що виходить не від нас фальш; що таємний бунт має супроводжувати всі наші твердження думки; що якби ідея Бога прийняла оснастальну форму і саме Бог у видимому образі з'явився над натовпом, то першим обов'язком людини було б відмовити йому слухняності та поставитися до нього, як до рівного, з яких можна обмовити, ніж як до Несносно Господаря, якому має підкорятися. У цьому весь сенс, велич і краса нашого масонського навчання ". Масони проповідають нову істину тамаль. "Для щасливого життя, - писав ще 1720 Джон Тланд, - досить однієї чесноти: вона сама є своєю нагородою". "Нам необхідно створитималь, спроможну змагатися з Monglish". < 28 В одному зі своїх циркулярів Совет Великого Сходу нагадує ложам, що масонство живить тяжіння створити нову мотиву, перевищує температура і Світло та стоїцизму: "Ета нова моральность залежить від польового альтруизму або, як люблять говорити масони, солідаризму". < 29 Витверда позитивну істину і бунтарська проти впливу церкви на державне та національне життя, масонство вороже до монархічного державного народів і їхньої національної своєрідності. Монарх спирається на певну людську свідомість народу, на думку масонів, не може жити у світі з іншими націями. Монархічний спосіб правління, з масонського погляду, неминуче зло та стійкий тільки до встановлення досконалого ладу республіки. Носії монархічної влади — вороги масонства, тирани, страшніші, ніж Церква. Масонська ідея рівномірності унеможливлює монархію: За навчанням масонів, всіх членів суспільства є брати та ні мови, ні звання, ні положення, ні багатство робить між ними відмінності. Чи не є породою тут тщеславлений, ні пишністю своїх ремонтів; І на форумі пестливих рабських; У нас і царя з усіма рівно Сердець масонських не претендує ні найблискадьорість царів Нас чеснота прикрашає Пишніших усіх царів, — Поється в одній масонській пісні. Масонство може підкоритися, тим більш тимчасово, з обмеженою силою монарха; ідеал його досягнень — демократичнакраїна. Ідея народівлості й народоправство (переважний "сувить народу") і теорія поділу влади — все це зародилося в масонських головах і з масонських лож широко поширена у всьому світі. Найпотужніше завдання масонства — захоплення в руки політичного та влади та перезвичення суспільства на основах. Масонство має охопити всі сфери людського життя в сучасних державах. Церква, держава, політика, сім'я, школа, армія, громадський лад, наука, мистецтво друк, промисловість, міжнародні стосунки й так усе це перебудовується масонством на новий лад. Масонство прагне зруйнувати все старе, знищити наявні норми та Руинах минулого побудувати нове масонське царство. Керівний принцип масонської діяльностіint і космополітизм. Мета масоннії руйнування стародавньої культури та заміна її масонським світом, заснованим наантичесність і Матеріалі. Світло вище батьківщини — ось весь прихований сенс масонської контролем. Масонство має закреслити минуле народів. Він має створити міжнародний рух, наслідком буде Вічний Світ і згадають ідеали свободи, рівноправності та "братства міжзорянськимилями, що населяють всесвіт. Шлях до досягнення цієї священної для масонування мети — перевиховання людських товариств у масонському дусі, активна боротьба з стародавньою та милицею, революція. Народ у представленні масонів тільки засіб до створення всесвітньої масонської держави: "Народ завжди незтриманий і грубий, — це бики, яким потрібні — ярмо, погонщик і корм", — говорить масон Вольтер, ідеолог "велика французької революції". "Народ найбільше цінує силу" — говорить знаменитий масон Гете. "Через національні революції" і руйнування історично сформованих держав до революції інтернаціональної та створення масонського наднаціонального ". "Масонство, якому історія зобов'язана національними революціями, зуміє зробити і великі т. Е. Інтернаціональну революцію" (Офіціальний бюлетень Великої Ложі в 1902 рр.). "Присутня міжнародна революція буде витвором масонства" (Конвент Великої Ложі 1922). У червні 1917 масонство союзних і нейтральних країн заснувало в Парижі з'їзд, однієї з головних завдань якого, за словами його очисника Карно, було: "Підготувати США Європи, створити наднаціональну владу, завданням якої буде розв'язання конфліктів між націями; агентом пропаганди цієї концепції світу та загального добробуту буде масонство ". Ідея Ліги Ірландії, як зародилася в надрах масонства, є лише етапом до досягнення поставленої світовою масонню мети створити над-землено, бо, за словами італійських масонів, "звичайною метою, до якої впродовж таких століть прагне масонство, є звільнення людства від будь-якого морального, політичного, політичного та економічного полону ". Кінцевий ідеал масонства є організація наднаціонального світу як світової 450ічної республіки.
Основні
Країна виробникКитай
ТипКинджал
МатеріалМетал
СтанНовий
  • Ціна: 499 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner